Според характера на дейността, която извършват, административните звена в областната администрация са обособени в обща и специализирана администрация.
Обща администрация – Дирекция АПОФУС
Общата администрация е организирана в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“ – АПОФУС.
Административното обслужване на физически и юридически лица се осъществява чрез Звено за административно обслужване – към дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“.
Общата администрация осигурява технически дейността на областния управител, на специализираната администрация и дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица.
Специализирана администрация – Дирекция АКРРДС
Специализираната администрация е организирана в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“
Специализираната администрация подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на областния управител.
Областният управител може да създава към дирекциите от общата и специализираната администрация отдели, а при необходимост и към отделите-сектори.
Интегрирана информационна система на държавната администрация. Административен регистър.
Last modified on 17 май, 2021 at 16:34