За да подадете документи за извършване на административна услуга от Областна администрация Пловдив е необходимо:
- Да разполагате с интернет код за достъп. Същият се получава на хартия от деловодството при регистрация на преписката или може да Ви се изпрати на електронната поща, която сте посочили в заявлението.
- Да посетите нашия портал за услуги на адрес https://gw.plovdiv.gov.bg:8443 и изберете Състояние на услуга;
- Въвеждате входящия номер на вашия документ на кирилица;
- От календара избирате датата на входящия номер на документа;
- Въвеждате кода за достъп;
ВАЖНО!!!
Пазете на сигурно място и не споделяйте с други лица кода за достъп, защото той дава право за преглед и изтегляне на Вашите документи, в които има лични данни.
Last modified on 18 май, 2023 at 14:42