Общи условия за подаване на електронни документи, подписани с Квалифициран електронен подпис към Областна администрация Пловдив
В Областна администрация Пловдив се приемат електронни документи, подписани с квалифициран електронен подпис /УЕП/, които се обработват съгласно Инструкция за организация на работата с електронно подписани документи в Областна администрация Пловдив, приети със заповед на Областен управител.
За да приемем за обработка Вашите документи, те трябва да отговарят на следните условия:
- Документите да са текст или електронна таблица във формат за Microsoft Office, както и изображения във формат JPG или документ във формат PDF;
- Документите да са изпратени на посочения от Областна администрация електронен адрес /e-mail/ – delo@pd.government.bg;
- В документите да е посочен валиден електронен адрес за кореспонденция;
- Документите да са подписани с валиден квалифициран електронен подпис;
- Документите да не съдържат криптиран текст;
- Файлът, съдържащ документа да не е заразен с вируси;
- Сертификат за Универсален електронен подпис, издаден от лицензираните доставчици на удостоверителни услуги:
- Достъп до Интернет
- ВХОД в портала за електронни услуги
- delo@pd.government.bg – адрес подаване на документи, подписани с УЕП, съгласно Правилата за приемане, издаване и съхраняване на електронни документи, подписани с универсален електронен подпис в Областна администрация Пловдив
- тел. (032) 605-517 – експерт „Информационно обслужване“
- тел. (032) 605-527 – Деловодство
Last modified on 20 февруари, 2019 at 12:54